با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

20 مرداد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام بهترینم

روز دختر مبارک همه زندگیم

 یک نوشته کوتاه بابت این روز


با نام تو بیدار شدم امروز

مثل هر روز

ممنونم که هستی

در روزهای سخت وروزهای خوب

وای اگر بدانی چه قدر دلتنگت هستم

چه خوب هست که در زندگی ام هستی

و در هر قدم که بر میدارم هستی

شکر 

شکر از خدایی که

قلب تورا نصیب من کرد

عشق تورا نصیب من کرد

بدون تو چه کسی می خواهد

مرا درک کند

انچه در ذهن من می گذرد

را بفهمد

شکر

شکر 

خدایا شکر که مریم هست

امروز بازهم با نام تو بیدار شدم

ممنونم که هستی نازینیم

در روزهای سخت و دشوار

در روزهای خوب


تصویر مرتبط