با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

کاش الان کنارت بودم


میلادت مبارک بهترینم


بازوانت را به مستی حلقه کن برگردنم
تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم
چهره زیبای خود را از رخ من وا مگیر
جز به آغوش چمن یا دامن من جا مگیر
راز عشق خویش را آهسته خوان در گوش من
جستجو کن عشق را در گرمی آغوش من
من تورا تا آسمان ها من تو را تابیکرانها
از زمین تا کهکشانها دوست دارم میپرستم
من تو را همچون اهورا من تورا همچون مسیحها
همچون عطر پاک گلها دوست دارم میپرستم

من تو را تا لحظه های انتظارم عاشقم با این نگاه بیقرارم
من تورا با هستی خود با وجودم عاشقم با خون خود با تار پودم
من تورا همچون پرستو یاسمنها نسترنها
من تورا با آنچه هستی دوست دارم میپرستم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.