با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

تولد عشق

نازنینم

مهربانم

می خواهم اولین کسی باشم که تولدت را تبریک می گوید

هرچند که حال و هوایمان زمستانیست

اما میلاد تو

همیشه 

همانند خورشید

برایم

گرمابخش بوده است

 بهترینم

قوت قلبم

خورشید مهربانم

بارها و بارها

صدها و صدها بار

هزاران و میلیارد ها بار

میگویم تولدت مبارک


زیباترینم

اغراقی نیست

اگر بگویم

عشق

با تو در این کره خاکی متولد شد




دمی با دوست در خلوت

به از صد سال در عشرت

 

من آزادی نمی‌خواهم

که با یوسف به زندانم.



 Ù†ØªÛŒØ¬Ù‡ تصویری برای تولد عشق

ولنتاین

ایا می توان عشق را بر زبان راند

یا می توان انرا در یک روز خلاصه نمود


نازنینم

بهترینم

اصلا تعریفمان از عشق چیست

خود واژ ه عشق بیانگر چیست

راز نهفته در این سه حرف چیست

ادیبان به دنبال چه بوده اند 

و فیلسوفان و عالمان منظورشان از ان چیست


معشوقه ام

تنها یک چهارچوب است که مفهوم عشق را می توان در ان دید

در ان تعریف کرد

وگرنه ذهن بی مهار و البته گاهی شرور موجود انسانی

چه معناهای عجیب و غریبی را از دل این سه حرف در اورده است


مریم عزیز تر از جانم

تنها چهارچوب عزت نفس و اخلاق است

یا بهتر بگویم انسانیت و ازادی است که 

می توان عشق را در ان قرار داد


بهترینم روز عشاق   را تبریک می گویم و مهمانت می کنم به چندین شعر :

دلتنگی

یعنی فکر کردن به پرواز

به خنده‌های بی‌دلیلت در راه خانه

نگاه‌‌های "مال خودمی"ا‌ت در جمع

دلتنگی

یعنی کش رفتن آدامس جویده‌ ات

و غوطه‌ور شدن در طعم لب ‌هات

دلتنگی

یعنی چشم‌‌های تو امشب سرخ بود

و چشم‌‌های من خیس...

 

"عباس معروفی"

.......................................

من شوق قدم های رسیدن به تو هستم
یک شهر دلش رفت که من دل به تو بستم!


آرامش لبخند تو اعجاز تو این استزیبایی تو خانه براندازترین است!

 

"احمد امیرخلیلی"

........................................

دوستت دارم را

به لاله گوش هایت بیاویز...

که هر کلام دیگری

شنیدنش حرام است به تو...

 

دوستت دارم را

به جیبِ پیراهنت بدوز

سمتِ چپِ سینه‌ات

که راهِ دل به دل نزدیک‌تر باشد

 

دوستت دارم را

دورِ گردنت بپیچ

در سوزِ سرما

نفس در نفس زودتر اثر می‌کند

 

دوستت دارم را

دوست دارم که تکرار کنم مدام

برای دیدنت که هی دلم ضعف ‌کند

برای همین بودنِ ساده‌ی هر روزه‌ات

برای خواستنت

 

تکرارِ تو را دوست دارم

از تکرارِ توست

که نو می‌شود دلم.

 

"کامران فریدی"

............................

منم ای نگار و چشمی که در انتظار رویت

همه شب نخفت مسکین و بخفت مرغ و ماهی

 

و گر این شب درازم بکشد در آرزویت

نه عجب که زنده گردم به نسیم صبحگاهی.

 

"سعدی"

................................

ا خبر دارم از او بی‌خبر از خویشتنم

با وجودش ز من آواز نیاید که منم

 

پیرهن می‌بدرم دم به دم از غایت شوق

که وجودم همه او گشت و من این پیرهنم.

 

"سعدی"

.................................


آب و آبی با تو می جوشند
آسمان یا .. هرچه دریاییست
ارغنون و عشق با تو می مانند
لحن دل یا.. آنچه لیلاییست
مهر و مینو با تو می تابد
آنچه روشن ..آنچه رویاییست



نازنینم 

زمانی بود در این شهر 

عاشقانه نویس های بسیاری بودند

 زیرا عشق زاییده امید است و امید نیز

فرزند خلف و البته گاهی سرکش امید

اما به ناگه

عاشقانه ها نیز

هماندد پایان نامه ها و

مقالات isi

و نمی دانم علمی پژوهشی یا علی ترویجی

تعاریف گوناگونی پیدا کرد


بهترینم این پایان راه هر مفهومی است

که اصالت و ریشه در وجود ادمی نداشته باشد

عشق نیز همانند فکر

اگر تقلبی باشد

اگر دست دوم باشد

کپی برداری از روی دست دیگران باشد

پایان و حتی مسیر مزخرفی دارد

مبتذل است

عاری از مفهوم است

همانند تئاتر های دویست و پنجاه هزار تومنی با عنوان بینوایان

همانند صف برای ازادی که تیدیل شد صف برای گوشت یخ زده قزاقستانی


بهترینم

نازنینم

مریم مهربانم

 با *تمام *وجودم *می *گویم

من  با تمام وجودم

به اصیل ترین شکل ممکن دوستت دارم

چون تو اصیل ترین

در این زمان و مکانی برایم

اصلا مفهوم اصالت را با تو میشود تعریف کرد


نتیجه تصویری برای عشق زاییده امید