با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

بازی والیبال و ملتی که بیشتر از خود بازی مجبورند صحنه اهسته و تماشاگران را ببیند که مدام در حالت موج مکزیکی قرار دارند و صبورانه منتظرند تا شاید تی وی وطنی لطفی نموده و دخترکان بی حجاب را نشانشان دهد تا خوشحال باشند که شهر در امن و امان است و همه جای دنیا عین این سرزمین همه چیز عادیست و انگاری که هیچکش نمیبیند و نمی داند و همیشه همین پوشش ها بوده است در این سرزمین و همین بحث های بی خود و بیجا


استاد شجریان و برخی ها همانند او که زمانی به بهانه موسیقی فاخر و نمی دانم سینمای فاخر و طنز فاخر چه استعداد ها را از بین نبردندو شرارت ذهنی شان به اندازه کل تاریخ این مملکت و بیشتر از مغول و اسکندر اسیب زد بر این دیار حال با نخوت و غرور بی جایشان انگاری که بیشتر ازسایر مطربان معنای تاریخ و زندگی را کشف نموده اند اینبار چاره را در تهاجم به دین و مذهب بیچاره ملت نا توان دیده اند و فهم بی جایشان را مدام بر رخ می کشند و یادمان نرفته است که دختر بهزاد فراهانی این مرد با سبیل های از بنا گوش در رفته که مدعی سینما و تئاتر فاخر و هنرمندانه بود و مدام سینمای گذشته ایران و هالیوود را عرصه باری های فاحشه ها می خواندند معلوم نیست که چه ریا کاری و گندی در زندگی اش حاکم بوده است که دخترش گلشیفته به یک بار همانند اوباش همه پرده ها را درید و این معنای عمیق زندگی کشف شده توسط پدرش و انسانهایی نظیر پدرش را به یک باره بالا اورد

دم فردین و بهروز وثوقی و میری و تقی ظهوری گرم باد که حداقل چهار چوب های اخلاقیشان ارزنده تر از این جماعت ریاکار و به زور خود را متفاوت نشان ده بود


این سرزمین دیار روشن فکران و قهرمانان عرصه معنا و فهم عارفانه از زندگی و مقدس  نمایی های پوشالیست


بدترین و زشت ترین ریا کاری ها و خود گوییم و خود خندیم های جاهلانه ا در هر گوشه و کنار و هر خانواده ایرانی می توان دید به خصوص در قشر به خیال خود مدرن ان


ابو علی سینا زیبا گفته است :


گرفتار قومی شده ایم که فکر می کنند خداوند جز انها هیچکس را هدایت ننموده است 


ولی بازهم در این های و هوی


با تمام توان خود می گویم


انچه که بر حق است

انچه که عینی تر از هر عینیتی است

و انچه که زیبا ترین ذهنیت زندگی است

انچه که قدیمی ترین موسیقی ارام بخش دنیاست

عشق است و عشق و عشق



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.