با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

نقاط ضعف خود را زیر نظر داشته باشیم، وگرنه!
نفست اژدرهاست او کی مرده است 
از غم و بی آلتی افسرده است!!
موفقیت یک واژهء بازاری است و تکنولوژی یک کلمهء دهن پرکن که مردمانی خود را در مقابل چنین واژه هایی می بازند. این کلمه ها اتوریته در نویسندهء آن ایجاد می کند و تنها چیزی که به مردم یاد می دهد استمرار من فکری و نفس شخصیت پرست است. این نوع گفته ها "فقط" شخصیت پرستی و احساس موفقیت و نقاب ها را تغییر می دهد، در حالیکه ویروس نامرئی در جای خود خوب لانه کرده و با این سخنان عمارت محکم تری برای خود در درون انسانها می سازد. 
در فیس بوک صفحات بسیاری وجود دارد که برای خرید و فروش باز شده است و اضافه ها و قطعه هایی از سخنان این و آن را قیچی کرده و در صفحات خود به اشتراک می گذارند و اغلب اگر سوالی در آن مورد شود، کسی جوابگو نیست!
نخست اینکه در مسیر خودشناسی و حقیقت یابی و حقیقت بینی بسیار مهم است که اضافه ها تراشیده شوند و این اضافه ها همان نقاط ضعف هستند. آنها را ندیدن و بی اعتنا بودن یعنی غیرواقعی بودن، الکی خوش بودن، یعنی واقعیت را ندیدن و یعنی فقط نیمه پر لیوان را دیدن. 
دوم اینکه شخصیت جذاب با سانسور و تحریف و نادیده گرفتن عادت های زشت و خلق و خوی بیمارگونه و رفتارهای سادیستیک به دست نمی آید. مثل بعضی از روانشناسانی که با دادن شخصیت جدید فقط نقاب بدبختی را عوض می کنند، در حالیکه بدبختی زدایی تنها با تراشیدن اضافه و ضایعه های من شخصیت پرست مجعول به دست می آید. 
سوم اینکه دیگران را مسحور خود کردن توسط سانسور و بی اعتنایی به اختلالات و واقعیت ها، یک نوع فریب و تباهکاری حساب می شود. 
چهارم اینکه فرد سالم و غیر بیمار هرکاری را در درجه اول برای آرامش و خوشبختی خود انجام می دهد نه برای اینکه توجه دیگران را به هر وسیله ای به خود جذب کند. 
افراد زیادی هستند و بودند که به خاطر جلب توجه دست به جنایت های بزرگی زده و می زنند. برای دیگران زندگی کردن کار شیطان و جاهلیت و بیمارانی است که بیماری شان از بیماری طاعون و ایدز نیز خطرناک تر است، چرا که در این نوع بیماری دیگران نیز قربانی شده و فریب می خورند.
نقاط قوت ما زیر نقاط ضعف ما پنهان شده اند، تا نقاط ضعف را از بین نبریم نقاط قوت ما متولد نمی شوند. 
دیو چو بیرون رود فرشته در آید!
توجه به نقاط ضعف و هشیاری به حرکت نفس، همانا هشیاری و توجه به نقاط قوت ماست. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.