با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

به خاطر آوردنت را

دوست دارم ...

چه زیبا

مرا از هم می پاشی!

 

"ناظم حکمت"

ترجمه: حسین اسمعیل زاده

...................................


               واژه هایم

               یک باغ شبنم می شود

               وقتی به یاد آوردنت

               گل سرخی می شود

               که رایحه اش

               ماه را دیوانه می کند !

  پرویز صادقی

.................................

    میانِ از تو نوشتن

               سبک چون بادبادک

               از دست واژه ها

               رها می شوم در هوای تو

               میان خاطراتی

               که مثل عکس هایِ

               بیرون ریخته از یک آلبوم

               در اطراف من پراکنده اند

               واژه ها با دهانی باز

               مثل فریادی که صدایش را

               از دست داده است

               به من خیره می شوند

 

 پرویز صادقی

............................


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.