با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

آسمان رعدی میزند
وبرقی شفاف
تمام آسمان شب را
روشن میکند .
باران
تند میبارد
همه جارا آب فرا میگیرد
ولحظاتی بعد
انگار نه انگار
گویی از ابتدا
هیچ خبری اتفاق نیفتاده .
فقط خانه خرابان 
میدانند
باران
با آنها
چه کرده.
خوش به حال پاییز .

............................

در حصار افکار خود

سالها در بند هستم .

بی هیچ تقلایی

ویا امیدی به رهایی .

احساس میکنم

در عصر یخبندان

زندگی میکنم .

...................

اینجا ویران است

صدای دلتنگی .

هم نوا ی عزیز

با سرعت تمام

دوری کنید .

اینروزها

اوضاع

قمر در عقرب است .

وهمه چیز آلوده

و مُسری ست .

حتی دلتنگی .

حواستان باشد

بیمار نشوید .

................

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.