با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

مهربانم

بانوی رویاهایم

واقعیت و حقیقت زندگی من

امشب

نه از دلتنگی هایم می نویسم

نه از سختی های ندیدنت

نه از ملال دوری ات

نه از آشوب نبودنت

و ترس هایم

از اینکه چه می کنی

امشب 

به امید اینکه روزی شاید اینها را بخوانی

از دوست داشتنم می خواهم بگویم

از این عشق بی پایان

معشوقه مهربانم

این خاطرات نیست که

برایم یادت را

زنده نگه میدارد

بودنت

امید به بازگشتت

اصلا

تصور 

بارها و بارها

خوشبخت دیدنت

یادت را در دلم زنده نگه میدارد

مهربانم

امید من برای زندگی

انچه که

تورا برایم 

مهمترین موضوع زندگی ام ساخته

مسئولیت پذیری

در برابر عواطف من است

با انکه نیستی

ولی

میدانم

بازهم نگران من خواهی بود

میدانم

دلهره برایم خواهی داشت

این من هستم

که باید

خود را اماده کنم

برای همراهی

با مهربانترین دختر این شهر

نازنینم

بارها و بارها می گویم

بسیار دوستت دارم



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.