با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

مهربانم

نازنینم

بهار فصل زیبایی است

شور و شوقی خاص به ادمی می بخشد

به خصوص هنگامی که به نیمه هایش میرسد

بهار فصل خاص عشاق است

این بهار

اولین بار است که تو در کنارم نیستی

شور و شوق خاص

جایش را به غمی خاص داده است

نیمه های بهار با اول و اخر ان

حتی با زمستان برایم هیچ فرقی ندارد

بهار 

تابستان 

یا پاییز و زمستان

برای من با بودن تو

همه و همه فصل عشق بود

هر کدام از روزهای سال رنگ و بوی بهاری داشت

معشوقه ام

امید من به بازگشت دوباره توست

زیرا میدانم

زمین

اسمان

هنگامی برای من سبز سبز است

که تو باشی

می دانم

به مهربانیت اعتماد دارم

و شکی ندارم

دوباره در کنار هم

این سر سبزی را در زندگی مان جاری 

خواهیم ساخت

و دوست داشتن هایمان

همه ی سال را برای ما

بهاری خواهد ساخت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.