با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

مهربانم

نازنینم

بدون تو

زندگی بی معناست

عکست با من حرف نمی زند

خواب هایم اشفته است

این سکوت حاکم بر زندگی ام دیوانه کننده است

بدون تو هیچ جیزی

نمی تواند مرا دلداری دهد

نبودنت زندگی راتاریک می کند

و هر جا که بروم

برایم ازار دهنده است

معشوقه ام بیا

بازهم برگرد

به اغوش من بیا

نازنینم

مرا دوست داشته باش

فراموشم نکن

من هنوز هم دیوانه وار 

دوستت دارم

اتشی را که در من افروختی

نتوانسته ام خاموش کنم

چه می شود

مهربانم

احوال مرا بفهم

من هنوز دیوانه وار دوستت دارم

نتیجه تصویری برای معشوقه ام بیا


پا نوشت+++++++

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم.

از لب‌هایت رد می‌شوم

از چشم‌هایت می‌گذرم

برمی‌گردم!

به چشم‌هایِ تو خیره می‌شوم

به لب‌هایِ تو بوس می‌کنم

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم


به‌خواب می‌روم، تو را خوب نگاه می‌کنم

می‌روم

به دست‌هایِ تو می‌رسم

به‌آن کشیده‌یِ تمیز!

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم.


بر دست‌هایِ تو دست می‌کشم

به صورتم می‌زنم

گرم می‌شوم

موهایَ‌ت را به‌دست می‌گیرم وُ

از دست‌هایِ تو رد می‌شوم

خود را می‌آویزم!

می‌میرم وُ زنده می‌شوم

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم.

 

از لب‌هایِ تو کام می‌گیرم

از چشم‌هایِ تو نام

از موهایِ تو بالا می‌روم

از رویِ تو، رویا می‌چینم وُ...

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم.

 

"افشین صالحی"



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.