با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

نازنینم

اندیشیدن به تو

این روزها مهمترین موضوع کاری من شده است

هر کسی

هدفی  برای خود تعریف میکند


و برای رسیدن به نتیجه تلاشی می کند

من چه بگوبم

که همه هدف و نتیجه من تو بودی

و اکنون دیگر نیستی

احساس شکست ؟؟؟؟

نمی دانم

چون این خود بن بستی است

که هنگام اندیشدیدن به نتیجه هر کاری

با ان روبرو می شویم

و به دنبال راهای میانبر

برای نتیجه گرفتن می افتیم

ولی وقتی

به خود موضوع ذهن

متعهد باشیم

میدانیم که در نهایت خواهیم رسید

معشوقه ام

من نه به هدف رسیدن به تو

که به خودت متعهد بودم و هستم

 می دانم

که تو نیز

همه انچه را که در ذهن من می گذرد

با انکه نیستم میدانی

شاید تو نیز

همانند من منتظر پیامی هستی

از سوی من که من هزاران بار

گوشی خود را برای دیدن یک پیام از تو نگاه می کنم

و میدانم

که

........





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.