با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

مهربانم

نازنینم

زندگی با شتابی شگفت انگیز حرکت میکند

من در این روزها که نیستی

در تضادی عجیب هستم

از این شتاب

با دلتنگی ناشی

از نبودنت که زمان را برایم متوقف کرده است

معشوقه ام

تلاش برای بودن تو

ماندن تو

بزرگترین و مقدس ترین تلاش ها بود در زندگی ام

ومن

با  نبودنت

انگاری بی انگیزه ترین فرد عالم هستم

ای کاش

تماس بگیری

تا این انگیزه را در من بیدار کنی

باور کن زمان به تندی می گذرد


تنش های زیادی بر ذهنم حاکم است این روزها

ترس از دست دادنت را با تمام وجود حس می کنم

و در عین حال

باید تلاش کنم

برای غلبه بر این ترس

نمی دانم

روزی خواهد رسید که اینها را بخوانی؟؟؟

ترس از احساس های تو در خواندن

این مطالب

دستهایم را برای نوشتن گاهی نا توان می کند

اما عاشقی همین است

باید تلاش کرد

معشوقه ام

برگرد

که به تکرار دوستت دارم

در گوشهای تو

این زیباترین لحظات زندگی ام

بیشتر از هر زمانی نیاز دارم

نتیجه تصویری برای تکرار دوستت دارم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.