با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

مهربانم

نازنینم

افسانه چیزی است

که همیشه با لذت از آن صحبت می کنیم

ولی به نبودنش همیشه شک داریم

در این مدت که نیستی

به مشکوک بودن افسانه ها شک  دارم

چون اکنون میدانم

حضور تو در زندگی ام

بیشتر به یک افسانه می ماند 

تا هر چیز دیگری

این همه عشق

حرارت

مهربانی

تنها می تواند یک افسانه باشد

از یک انسان


اکنون باور دارم

که واقعی ترین

افسانه دنیا هستی برای من

و من باید برای ادامه این

افسانه

به سوی تو بازگردم

چون تنها راز خوشبختی

دریافتن

واقعی ترین واقعیات زندگی مان می باشد

و تو همه واقعیت زندگی من بودی

و باید برگردم تا بازهم باشی

 معشوقه ام

در کنار تو بودن

فرصتی ایست برای من

تا عاشقانه ترین داستان تاریخ را بنویسم

چون دیگر دارم مطمئن می شوم

که هیچ کس را

یارای دقابت در عاشقی

همانند ما نیست

باید به سوی هم برگردیم

این محکمترین بایدی است

که در زندگی ام گفته ام

و با همین محکمی

می گویم بسیار دوستت دارم


نتیجه تصویری برای عاشقانه ترین داستان تاریخ را بنویسم




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.