با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

نازنیم

مهربانم

می شود 

من  ناگهان نمی دانم

قاصدکی

 پرنده ای شوم

بیایم لب پنجره اتاق تو

بگویم

مرا باور کن عشقم

بگویم

مهربانم

دلتنگ تو هستم

می شود

رنگین کمانی شوم

بعد از یک روز بارانی

تو پشت شیشه

مرا ببینی

و من در تمام رنگهایم 

عشق را بنویسم برایت

و تو کیفور شوی؟؟؟؟ 

و بازهم به سوی من بیایی

مهربانم

امروز واقعا دلتنگت هستم

امروز می خواهم همه چیزی شوم

به این امید که باز بسوی تو بیایم

باز بغلت کنم

ببوسمت

بازهم بگویم دوستت دارم

دنیایی از دوستت دارم ها دارم

عقده شده است 

بغض شده است در گلویم

می  خواهم همه را به یکباره

به تو بگویم

دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم

نتیجه تصویری برای امروز واقعا دلتنگت هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.