با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

مهربانم

نازنینم 

مریم بهترینم

یار شاطر من

گل پر از عطر و بوی من

خودم را در وجود تو فراموش کرده ام

عزیز تر از جانم 

مریم نستوه من

همدل من

مریم رویایی

عروس شهر افسانه ها

سیندرلا

عزیز تر از جان من

میدانی روزی که عاشقت شدم

خلیج و فارس و دریای خزر

طوفانی شد

گسل های دنیا همه فعال شدند

زلزله های 7 ریشتری به یکباره رخ داد؟

صادق ترینم

مهربانترینم

صالح اعلا زیبا گفته است:

عشق اول و دوم و سوم و...ندارد  

یعنی عشق یکی است و آدمی تنها یکبار عاشق می شود


و من در آن روز رویایی عاشقت شدم

میدانی مهمترین نشانه عشق چیست

بارها نزدیک تمام شدن می شود

ولی دوباره زنده میشود

اصلا 

تو ققنوس من هستیهر پرت را اتش بزنم

میدانم میایی

مریم

تو همه وجود من هستی


نتیجه تصویری برای عشق اول و



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.