با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

نازنینم

نمی خواهم در یک عاشقانه

صحبت از درد کنم

صحبت از انچه که بر ما می گذرد کنم

اما

می خواهم بگویم

من  از دل یک تاریکخانه

از بین میلوین ها شبح بی روح و عاطفه

که تنها خود را می بینند و می شناسند

هرزگی ها والودگی های خود را

با وقاحت هرچه تمام عشق می نامند

نام زیبایت را صدا زدم

من در این زمانه عاشق کش

فریاد عشق برایت سر زدم

من از میان اضطراب های وحشتناک

شجاعانه ندای عشقت را سر دادم

بهتربنم

زیباترینم

من با غرور هر چه تمام عاشق تو شدم

من امید را در دل نا امیدی ها

با عشق تو جستجو می کنم

می خواهم بگویم

سحر بسیار نزدیک ااست

باورما بشود یا نشود

در شوره زار هم

می توان گل عشق را کاشت

من می گویم می شود

گل مریم من

مریم قدیس من

با 

زیبا ترین  کلام تمام می کنم

دوستت دارم

نتیجه تصویری برای گل عشق در شوره زار




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.