با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

نازینینم

اکر می خواهی  به زندگی من پایان دهی 

به دشنه و خنجر نیازی نیست

چشمانت بس است

بهترینم

اگر می خواهی تا اعماق قلبم بروی

به گلوله نیازی نیست

حرفهایت 

شیرینت زبانی هایت بس است

نفسم

سنگ بودم 

در دستانت اب می شدم

کوه بودم

فرور میریختم 


از نگاهت

معشوقم

اگر در این راه عاشقی

گناهکار من هستم

نیازی به زندان نیست

حسرت تو

مرا مجازات است

این دلتنگی 

مجازات است

دنیای من

فهمیدم

در زمان هایی که حرفمان می شود و نیستی

شیرینت زبانی هایت بس است

در همه جای زندگی ام حضور داری

برای یک روز

راحت و اسوده خوابیدن

نیازی به نرم ترین بالش ها نیست

پاهایت مرا بس است


بهترینم

نازنینم

نفسم

چشمانت بس است

شیرینت زبانی هایت بس است

پاهایت مرا بس است


تصویر مرتبط



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.