با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

خسته از قصه های شوم

از همدردی های مسموم

اصلا اینها را بی خیال

خسته ام از نبودنت

تنهایی دارد نابودم می کند

 بیین برگها دارد فرو می ریزد

روزهایزیبایمان دارد تمام می شود

تورا دوست دارم نازنینم

با همه شیرینی ها 

تلخی ها

گریه امانم نمی دهد

دستهایم را بگیر

رهایم نکن

مرا با حسرتت رها مکن

ترانه ای در لبهایم هستی

تنها عشق عمرم هستی

نگذار این عشق نا تمام بکماند

چه می شود

دیگر جدل نکنیم

از هم جدا نشویم

همدیگر را در امان خدا

با امید  پوچ اینکه

ادمی به درد عادت می کند

رها نکنیم

بهترینم

ترانه ای در لبهایم هستی

تنها عشق عمرم هستی

Image result for ‫تنها عشق عمرم هستی‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.