با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

* از عصبانیت می‌خندیم، از خوشحالی گریه می‌کنیم. انگار فقر واکنش داریم.
* "اگه این گوساله تونسته، پس تو هم می‌تونی" . با چنین جملاتی به هم انگیزه می‌دهیم.
* با دیدن دختری در اتوبوس گرفتار عشق شده و به محض پیاده شدن دچار غم هجران می‌شویم.
* فراموش کردیم خوشبختی چیست. برای همین اگر روزی تصادفاً یا اشتباهاً خوشبخت شویم، متوجه نخواهیم شد.
* وقتی مریض می‌شویم، یقین داریم که سلامتی مهم‌ترین چیز دنیاست. ولی به محض اینکه خوب می شویم، دوباره به نفع پول تصمیم‌مان را عوض می‌کنیم.
* کپسول گاز تموم بشه، تکونش می‌دیم.باتری تموم بشه، گازش می‌گیریم(بعضی‌هامون توی آب داغ می‌ندازن). شامپو تموم بشه، آب قاتیش‌ می‌کنیم. اصولاً پای‌بندی در خون ماست.
* احتمالاً تنها ملتی هستیم که با دستمال مرطوب ابتدا صورت، سپس دست و بعد روی میز و در پایان کفش هایمان را پاک می کنیم.
* آرزوهای ما:
پولدار شدن بدون کار کردن، دانشمند شدن بدون درس خواندن، عاشق شدن بدون دل‌شکستگی، خوردن بدون چاق شدن!
* نگاه ما به تغییرات سیاسی:
اگه شد، شد. اگه نشد، ما که به این وضع عادت کردیم.
* ما عاشق خوردنیم: 
گرسنه‌ بشیم؛ غذا می‌خوریم. افسرده بشیم؛ خودمونو می‌خوریم. خشمگین بشیم، مخ همدیگه‌رو می‌خوریم!
* اگر پول‌مان را از دست بدهیم، فقیر
آزادی‌مان را از دست بدهیم، اسیر
معشوق مان را از دست بدهیم، در فیس بوک شاعر می‌شویم!
* آن جا که امید به پایان می‌رسد، لجاجت آغاز می‌شود. چنین ملتی هستیم ما!
 آنچه سبب شادی ما می‌شود پیروزی خودمان نیست، تماشای شکست دیگران است.
* اگر معایب‌مان را به رخ‌مان نکشند، آنها را محاسن خود فرض می‌کنیم.
* اول تصمیم می‌گیریم، بعد به عواقبش فکر می‌کنیم.
* برای تحریک حسادت اسب، سوار خر می‌شویم.
* به دیگران اندرز داده و از خطاهای آنان درس می‌گیریم.
* تا ظاهر کسی زیبا نباشد، دربارۀ زیبایی باطنش کنجکاوی نمی‌کنیم.
* خیلی‌هایمان فقط برای اینکه کسی را برای خرید از بقالی یا گرفتن نان داشته باشیم، بچه درست می کنیم.
* درس خواندن ما در شب قبل از امتحان از روی تنبلی نیست، فلسفۀ زندگی است.
* ریاضیات را فقط هنگام شمردن پول دوست داریم.
* سرعتِ نومید شدن‌مان در مواجهه با کوچک‌ترین ناگواری‌ها قابل رقابت با سرعت نور است.
* عشق در اولین نگاه را باور نداریم، ولی از باورمندان سرسخت نفرت در اولین برخوردیم.
* فمینیسم تا زمان یافتن شوهر، کمونیسم تا زمان یافتن پول، و بی‌خدایی(Atheism) تا وقتی هواپیما دچار تکان‌های خطرناک شود نزد ما اعتبار دارد.
* قوی دیده شدن برایمان مهم‌تر از قوی بودن است.
* گردنمان همیشه گرفته است، بس که فقط یک طرف زندگی رو نگاه می‌کنیم.
* نمی‌توانیم دو بار به یک لطیفۀ بخندیم، ولی حاضریم برای مصیبتی واحد بارها و بارها گریه کنیم.
* هر وقت در هر زمینه‌ای نیاز به مشاوره با متخصص پیدا کنیم، بدیهی است که اول به خودمان مراجعه می‌کنیم.
* وقتی سواره هستیم به پیاده‌ها و زمانی که پیاده هستیم به سواره‌ها فحش می‌دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.