با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

تقدیم به همه کسانی که حرمت می نهند عشق را در بین این مردمان تاریک اندیش

یک جنگ

یک تنش

چالشی بزرگ

بسیار خشن 

در حال جنگ و دفاع زندگی مرا بزرگ کرد

من بدون تو تنهاترین بودم

اب داشتم

نان داشتم

اما عشق نداشتم

روزگار اموختم که زندگی با فراز و نشیب ها

افتادن ها و برخاستن ها معنا پیدا می کند

این کره خاکی میگشت و می گشت

اما من در ان نبودم

یافتن عشق سالها کشد

با تو عمر و 

گذر ان برایم معنا پیدا کرد

دستهایم را بگیر

مرا بسیار دوست داشته باش

مرا با کسی عوض نکن

اگر می خواهی دوستم داشته باشی 

نه سالها که برای همه عمر دوست داشته باش

در روز خوب

در روز بد

مرا در اغوشت بفشار

از درون من هیچگاه نرو

روح من

همانند شبی نا تمام و بدون امید به بر امدن آفتاب بود

با تو به یکباره

نور خورشید در چشمانم تابید

امید من تو

ارامش من تو هستی

دستهایم را بگیر

مرا بسیار دوست داشته باش

مرا با کسی عوض نکن

اگر می خواهی دوستم داشته باشی 

نه سالها که برای همه عمر دوست داشته باش

در روز خوب

در روز بد

مرا در اغوشت بفشار

از درون من هیچگاه نرو

شاعر : گونی چوبان

ترجمه : مجتبی صالحی


نتیجه تصویری برای مرا بسیار دوست داشته باش


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.