با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

نقد ها می شود که ایا

نمیدانم تکیه و تاکید وانتقاد بر فلان هنرپیشه یا شخصیت

یافلان ماجرا

چه ربطی بر زندگی روزمره انسان دارد

ما انسانها در یک فضای تک نفره زندگی نمی کنیم

به خصوص در ایران که فرهنگ تنیده شده است در سیاست

بحث فلان و بهمان نیست

بحث حاکم شدن فضای فکری این انسانها

بر ماست

انچه که فرهنگ عمومی نام دارد

عقلانیت را از دریچه اینها می بینیم

و به حساب خود می نویسیم

عدالت را از دیدگاه فلان 

ازادی را از دیدگاه بهمان

مسئولیت هر فردی است

برای تصمیم های درست و شاد ساحتن خود و دیگران

موضوعات ذهنش را خود بررسی کند

خود وا بکاود انچه را که در جریان است

در این صورت است که

عشق

دوست داشتن

مهر و محبت

رنگ و بوی اصیلی خواهد داشت

چون برخاسته از زحمات انسان است

برای فهم انچه در دردرونش می گذرد

در غیر این صورت

ما عروسک های خیمه شب بازی هستیم

که به بوسه ای عاشق می شویم

و با عتابی و یا استرسی کوچک فارغ

زندگانی کوتاهتر از انست که ما می پنداریم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.