با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

مریم جان

بی تو شوریدگی چنان سرد است

که به بیزاریش نمی ارزد

**********

بی تو عمر آنچنان پراز درد است

که به بیماریش نمی ارزد

**********

بی تو ساغر به گردش آوردن

نه سروری نه حال میبخشد

**********

بی تو مستی به جای بیخبری

پای تا سر ملال میبخشد

*********

بی تو سیر و سفر به باغ بهشت

خیمه بردن به شوره زارانست

*********

بی تو در بین جمع بنشستن

سر نهادن به کوهسارانست

*************

بی تو خواب نشاط آور صبح

همچو سنگی به سینه سنگین است

***********

بی تو هر گونه لذت و عیشی

چون اجل در کنار بالین است

************

بی تو هرگونه شعری و سازی

داستانگوی نامرادیهاست

************

بی تو هر بانگ مرغ خوشخوانی

خبر شوم مرگ شادیهاست

*************

بی تو هر خندهء جنون آمیز

گریه بر گور آرزومندیست

***********

بی تو این خنده های محنت بار

گُل بی بوی یاس پیوندیست

************

بی تو در بزم اهل دل رفتن

خود فریبی به شوق بیخبریست

************

بی تو هر شعر بر زبان آید

سرگذشتی ز درد دربدریست

*********

تا به چشمت کسی نظر نکند

خبر از حال من کجا دارد؟

**********

بکن آزارم آنچه بتوانی

دل من هم بدان خدا دارد

نتیجه تصویری برای بی تو مستی به جای بی خبری پای تا سر ملال می بخشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.