با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

نازنینم

مهربانم

فقط یک هفته مانده به تولدت

مریم تنها تکراری دوست داشتنی دنیا برایم

تکرار  ( دوستت دارم مریم ) است

تنها عادتی 

تنها وابستگی که از ان نمی هراسم

عادت به عشق توست

وابستگی به چشمانت است

هفته بعد تولد کسی است که با بودنش در این دنیا

با گره خوردن سرنوشتش با من

عاقبت و سرنوشت مرا پر از خیر و مهربانی و عشق ساخت

میلادت مبارک بهترینم

نتیجه تصویری برای عشق توست

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 20:47

عزیزم ازت ممنونم که با بودنت احساس عمیق دوست داشتن و شاید عشق رو به من نشون دادی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.