با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

تقدیم به مریم به مناسبت روز زن

نازنینم 

بهترینم

بسیار با خود اندیشیدم  در این روز با تو 

از چه سخن بگویم

زن را از نگاه فلسفی ببینم

یا سیاسی

اما اینها برای من

با بودن تو بی معنی است

اگر زن را مظهر لطافت بدانیم

من با تو این لطافت را در منتهای درجه ان یافتم

اگر مهربانی و احساسات است

تو منتهای ان هستی

نه تنها منتها 

که زیبایی ها تورا انتهایی نیست

روز زن

بر ای انسانهای روی این کره خاکی است

برای فرشته ای همانند تو

یک روز خاص را نمی توان جدا کرد

با بودن تو

همه روزهای من

ولنتاین است

روز زن است

روز مهربانی هاست

مریم بهترینم

روزت مبارک


پا نوشت ++ 

یک روز به شیدایی در زلف تو آویزم

زان دو لب شیرینت صد شور برانگیزم


گر قصد جفا داری اینک من و اینک سر

ور راه وفا داری جان در قدمت ریزم


...........................


دوباره سنگ زاده خواهم شد 
و باز تو را ای زن دوست خواهم داشت
دوباره باد زاده خواهم شد 
و باز تو را ای زن دوست خواهم داشت
 
دوباره موج زاده خواهم شد 
و باز تو را ای زن دوست خواهم داشت
 
دوباره آتش زاده خواهم شد 
و باز تو را ای زن دوست خواهم داشت 
دوباره مرد زاده خواهم شد 
و باز تو را ای زن دوست خواهم داشت 
"خوان رامون خیمنس"

(شاعر اسپانیایی)
مترجم: مهدی فتوحی


نتیجه تصویری برای برای فرشته ای همانند تو


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.