با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

بانویم

یانوی مهربانم

مریم نازنینم

زیباترینم


این جمله را به دقت بخوان :


ویرانشهر یا مدینه فاسده جامعه‌ای است با برتری کامل ویژگی‌های منفی. فاجعه انسانی و بدزمانگی و بدفکری از خطوط برجسته آنند. ویرانشهر همان وارونه شهر و نقطه مقابل آرمانشهر است.


نازنینم

بهترینم

 در این ویرانشهر

تنها رنگ و  لعاب زندگی من تو هستی

فرشته مهربانم

می خواهم بدون تکلف قربان صدقه ات بروم :

قربونت بشم

فدات بشم

بهترینم

نازنینم


می خواهمت !

در یک شب رویایی

آن هنگام که نفسهایمان

با هم در آمیخته شد !

و نبضِ تند دوست داشتن

در عمقِ جانم جاری شد !

و عشق را

که تنها می توانستم در آغوش تو بیابم !

 من مؤمنم، به لبانت

به شریعتِ تنت

و غمگین از این همه زیبایی !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.