با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

مست نگاه.. . 
 
لب خندان تو . 
برق چشمان تو . 
برده قرار از ، دل عاشق زارم . 
با من بی نوا ، بیش از اینم جفا . 
دگر مکن یارم . 
 
ای گل ارغوان . 
همچو سرو چمان . 
ای در شب تار من ، روشنایی . 
بت چین و ختن . 
روح و جانی ، به تن . 
دل می ربایی . 
 
آتش زده ای ، بر دل . 
وای از من و آه از دل . 
زندگی بی تو ، شده بی‌حاصل . 
دل شده مجنون ، چه کنم با دل . 
 
مستم ، ز نگاه تو . 
زان چشم ، سیاه تو . 
همه دم افتاده ، به چاه تو . 
صنما ، سرگشته‌ی راه تو . 
 
از عشقت ، آرام جان . 
شده‌ام ، شیدای زمان . 
من زسودای ، وصل تو . 
شده‌ام ، رسوای جهان . 
 
رفت از دستم ، اختیار . 
بردی از من ، صبر و قرار . 
در شب و روز تار من . 
مه و خورشیدی ، ای نگار . 
 
آتش زده‌ای ، بر دل . 
وای از من و آه از دل . 
زندگی بی تو ، شده بی حاصل . 
دل شده مجنون ، چه کنم با دل . 
 
مستم ، زنگاه تو . 
زان چشم ، سیاه تو . 
همه دم افتاده ، به چاه تو . 
صنما ، سرگشته‌ی راه تو . ر

 
محمد جنتیجه تصویری برای لب خندان تو برق چشمان توواد ضرابیان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.