با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم
با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

با من حرف بزن بانو. برای من یه تکیه گاهی

من هر زمان که سکوت مى کنم در واقع دارم از تو حرف مى زنم

وقتی جای خنده غم میشینه روی لبام تشنه ی نوازشم خسته از خستگیام
وقتی که دستای من گرمی دستی میخواد وقتی یه لحظه خوشی به سراغم نمیاد
تو میتونی غمامو خاک کنی گونه های خیسمو پاک کنی
تو میتونی دلمو شاد کنی تو میتونی منو از درد و غم آزاد کنی

ما همیشه ساده دل تو همیشه صادقی توی که مصبب لذت دقایقی
به تن مرده من تو میتونی جون بدی
به رگ های خشک من قطره قطره خون بدی
تو میتونی غمامو خاک کنی گونه های خیسمو پاک کنی
تو میتونی دلمو شاد کنی تو میتونی منو از درد و غم آزاد کنی

وقت گریه میتونی منو خندونم کنی میتونی با خوبی هات منو مدیونم کنی
تو میتونی هستیمو بسپری به دست باد میدونی دوست دارم تو رو خیلی زیاد
تو میتونی غمامو خاک کنی گونه های خیسمو پاک کنی
تو میتونی دلمو شاد کنی منو از درد و غم آزاد کنی

آهنگ های مشابه

دانلود آهنگ خواب با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ به جون شما با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ ایشالا با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ بارون بارونه با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ شب شد با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ دیار با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ مسافر با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ شب توی راهه با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ مسافر با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ شاگرد اول با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ دروغگو با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ عسل لبات با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ عاشقتم هنوزم با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ تخت سلیمون با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ مادمازل با کیفیت اصلی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.